Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak bağırsakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en esbak ve en bol bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter serarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine ilişkilar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri hakkında olgun bağırsakerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak bağırsakin fehamet tutmak eleştiri önem taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok konue yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans ihdas etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sinerjilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve taharri bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, içeriğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde tutmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, makul bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en kebir toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile sargılantı ihdas etmek bağırsakin harika bir bucak. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı bağırsakerik türlerine iye olsa da bütünü berenarı video/suret odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nite ulaştırmak istediğinizi her zaman hane önünde bulundurun ve buna gereğince tertip bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde anlamak bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı etken kullanıcıevet iye. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat toplumsal medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısaca ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek dayanıklı bağırsakermiş kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, içeriğiniz nişangâh kitlenizin lakinç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bağırsakin fehamet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kadar bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol neticelerinda daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, içeriğinize seyrüsefer artışı sağlamlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna merbutdır. Web içeriğinizde bol açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu daha bol hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda daha faik meyvelar sağlamlar. Yüksek itibarlı üçüncü kanat sayfalardan uzvi ilişkilar eksiltmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir ilişkiya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik sıkıntısızışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kebir ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve sargılantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.
Bir Cevap Yazın